Dietik qazlı içkilər də ürəyə ziyandır?
Süni şəkər ənənəvi şəkərə təhlükəsiz alternativ hesab edilməməlidir.
KONKRET.az Medicina.az-a istinadən xəbər verir ki, Fransa alimlərinin 100 min insan üzərində 10 illik tədqiqatının nəticələri bunu sübut edib.
Fransa Milli Sağlamlıq İnstitutunun tədqiqatçıları iddia edirlər ki, gündə bir qutu dietik qazlı su içmək infarkt riskini artırır. Bu, qatıq, taxıl və ketçupa əlavə edilən süni qatqılarla da bağlıdır. Gündə cəmi 78 mq qatqının istehlakı infarkt riskini 10% artıra bilər.
Bu dadlandırıcıların istehlakçıları insultdan 20% daha çox əziyyət çəkirlər. Buna görə də, süni şəkəri sağlamlıq risklərinə görə şəkərə təhlükəsiz alternativ hesab edilə bilməz.
Bununla belə, müstəqil ekspertlər xəbərdarlıq edirlər ki, şəkər əvəzediciləri ilə ürək-damar xəstəlikləri arasında əlaqə bir qədər şişirdilib, şəkərin özünün təhlükələri kifayət qədər aydındır.
Onlar minlərlə qida və içki məhsulunun əsas tərkib hissəsidir, istehsalçılar onlardan aşağı kalorili və ya kalorisiz versiyalar istehsal etmək üçün istifadə edirlər.
Turlar.az [newsid: 0-123300]

Aybəniz Haşımovanın paylaşımı sevənlərini qorxutdu - FOTO
Azərbaycanın dövlət borcu bu qədərdir
"Azərlotereya" və Liv Bona Dea Hospitalı qadın sağlamlığı mövzusunda görüş təşkil etdi - FOTOLAR
Millimiz qalib gəldi
"Azərbaycan Biznesinin İnkişafı Fondu"na yeni səlahiyyət verildi - Fərman
Hikmət Hacıyev: 'Azərbaycanda mina qurbanlarının sayı 3500 nəfəri keçib
Prezident qeyri-neft-qaz mallarının ixrac və daşıma xərcləri ilə bağlı Fərman imzalayıb
Türkiyə İrana yeni səfir təyin etdi
İrana hücum hazırlığı: ABŞ DESANT GÖNDƏRDİ
ŞOK: Qərb Rusiyaya qarşı böyük müharibəyə başladı
Ağdamda məktəbli qız qaçırıldı - Açıqlama
"Güclü Ermənistan" partiyasının namizədləri həbs edildi
SENSASİYA: Yeni plan hazırlanır - Paşinyan və Putin gizli razılaşıb?
Ağdamda qoşulub qaçan məktəbli qız ailəsinə QAYTARILDI
Bakının bu rayonlarında işıq olmayacaq - Xəbərdarlıq