İnsulini qismən əvəz edəcək diabet əleyhinə içki hazırlandı

İnsulini qismən əvəz edəcək diabet əleyhinə içki hazırlandı</p> 
 <p>Cənubi Ural Dövlət Universitetinin Ali Tibb və Biologiya Məktəbinin alimləri müəyyən ediblər ki, aktiv peptidlərlə zənginləşdirilmiş zərdab əsaslı içkilər hipoqlikemik xüsusiyyətlərə malikdir.
KONKRET.az xəbər verir ki, "diabetes mellitus" insulin ifrazının və ya fəaliyyətinin pozulması nəticəsində hiperqlikemiya (qan şəkərinin artıqlaması) ilə xarakterizə olunan metabolik xəstəlikdir. Diabet xəstəsi qlükoza səviyyəsini tarazlaşdıran, asanlıqla həzm olunan, vitaminlərlə zəngin bir pəhrizə ehtiyac duyur. Cənubi Ural Dövlət Universitetinin Qida və biotexnologiya kafedrasının alimləri heyvan mənşəli ikinci dərəcəli xammaldan hidrolizatlar istehsal ediblər.
Texnika elmləri doktoru, SUSU-nun Qida və biotexnologiya kafedrasının dosenti Oksana Zininanın sözlərinə görə, "Heyvan zülalları bitki zülalından fərqli olaraq daha qiymətli amin turşusu tərkibinə malikdir. Buna görə də potensial hipoqlikemik aktivliyə malik qiymətli aktiv peptidlər əldə etmək üçün daha böyük imkanlar var. Bizim hidrolizatın alınması texnologiyası tamamilə unikaldır. Propion turşusu bakteriyalarının iştirakı ilə mayalanan heyvan zülalı olan iki növ xammalı birləşdiririk. Məhz propion turşusu bakteriyaları hidrolizatda antidiyabetik təsirə malik ən çox aktiv peptidlərin əmələ gəlməsinə kömək edir".
Yaranan aktiv peptidlər dipeptidil peptidaza-4 və α-amilaza kimi fermentlərin fəaliyyətini boğaraq qan şəkərinin səviyyəsini azaldır. Bioaktiv peptidlər digər faydalı xüsusiyyətlərə malik ola bilər: antioksidant, antiproliferativ, antiinflamatuar, antimikrobiyal və immunomodulyator.
Çelyabinsk tədqiqatçıları Cənubi Ural Dövlət Tibb Universitetinin alimləri ilə birgə qanda qlükoza səviyyəsini aşağı salmaq üçün məqsədyönlü içkinin optimal formulunu modelləşdiriblər və laboratoriya heyvanları üzərində ilkin klinik tədqiqatlar aparıblar. Araşdırmanın nəticələri Rusiyanın yüksək reytinqli "Food Systems" jurnalında dərc olunub.
Dünya elmində tədqiqatlar var ki, hidroliz zamanı müxtəlif zülalların birləşməsi bitmiş hidrolizatda müxtəlif unikal peptidlər əldə etməyə imkan verir ki, bu da müxtəlif xəstəliklər üçün profilaktik tədbir kimi çıxış edir.
"Guman edirik ki, effektivliyin adekvat təsdiqindən sonra zülal içkimiz glisemik parametrləri tənzimləmək baxımından faydalı ola bilər", – SUSU-nun Qida və Biotexnologiya kafedrasının aspirantı Anna Nikolina deyib.
Günel Mikayılova,
KONKRET.az

Sağlamlıq       Tarix: 04 iyun 2024
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Arteriyaları təmizləyən toxum: Necə içək?

Kətan toxumu arteriyalardan xolesterol lövhəsinin təmizlənməsinə kömək edir. -a istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər bu məhsulu arteriyalardakı yağ komponentlərindən, xolesteroldan və kalsiumdan ibarət çöküntüləri təmizləmə

Məktəblərdə "svinka" yayılıb? - NAZİRLİKDƏN AÇIQLAMA

"Azərbaycanda məktəblilər arasında ayrı-ayrı yoluxma faktları nadir hallarda qeydə alınsa da, hər hansı infeksiyanın, o cümlədən ictimaiyyət arasında "svinka" kimi tanınan epidemik parotit xəstəliyinin kütləv

Müalicəsi olmayan və gizli yayılan mərəz – Hantavirus COVID-i geridə qoyacaqmı?

"MV Hondius" kruiz gəmisi ətrafında vəziyyət gərgin olaraq qalır: səkkiz nəfər xəstələnib, beş nəfərin And virusuna (təhlükəli hantavirus növü) yoluxduğu laboratoriyada təsdiqlənib. Yoluxanlardan üçü gəmidən kənard

Yayılan virusla bağlı ÜST-dən açıqlama

"MV Hondius" kruiz laynerində hantavirusun yayılması ilə bağlı yaranan vəziyyət COVID-19 pandemiyasının başlanğıcı ilə bənzərlik təşkil etmir. xəbər verir ki, onun sözlərinə görə, hazırda infeksiyanın qlobal təhlük

COVID-19-dan ölənlərin sayı 7 milyonu keçdi

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının (ÜST) məlumatına görə, indiyədək dünya üzrə COVID-19-dan ölənlərin sayı 7 milyon 115 min 86 nəfərə çatıb. KONKRET.aztrend-ə istinadən xəbər verir ki, ÜST-nin məlumatına əsasən, qlobal miqyasd

Xurma və "Genetik Cahillik": Ramazan süfrələrinin gizli həqiqətləri

Ramazan ayı yaxınlaşdıqca süfrələrin tacı olan xurma yenidən gündəmə gəlir. Lakin çoxumuz yediyimiz bu meyvənin mənşəyi, növləri və istehsal prosesi haqqında səthi məlumatlara sahibik. . KONKRET.azmilliaz-a istinadən xəbə

Qreypfrutun qabığının faydaları

Qreypfrut təkcə şirəli və vitaminlə zəngin meyvə kimi deyil, həm də qabığı ilə faydalı hesab olunur. KONKRET.azmilliaz-a istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər bildirirlər ki, bir çox insanın tulladığı qreypfrut qabığı əslind

Alimlər beyin inkişafı və dağınıq sklerozla bağlı yeni kəşfə imza atıblar

Beyindəki qlükoza səviyyəsi sinir siqnallarının sürətli ötürülməsini təmin edən mielin qatının (sinir liflərinin qoruyucu örtüyü) formalaşmasına birbaşa təsir göstərir. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "Nature Neuroscience"

Yayda ən çox 3-4 dəfə kabab yeyə bilərsiniz - SƏBƏB

Əti açıq odda qızartmaqla kabab şəklində yemək orqanizmə zərərlidir. Ona görə də kababı yayda ən çox üç dəfə – ayda bir dəfə yesəniz, sağlamlığınıza zərər verməz. KONKRET. -a istinadən xəbər verir ki, bu fikri Perm Mill


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler ən son xeberler qurban bayrami 2026 son xeber 2026 azerbaycanda son xeberler