Nar'a zəng etmiş abunəçilərin 88%-i xidmət səviyyəsini yüksək qiymətləndirib

Nar'a zəng etmiş abunəçilərin 88%-i xidmət səviyyəsini yüksək qiymətləndiribMüştəriyönümlü strategiyasına sadiq qalan "Nar" ötən il ərzində müxtəlif kanallar üzərindən abunəçilərinə üstün müştəri xidmətləri göstərib. 2021-ci ildə 777 Çağrı Mərkəzinə 2,3 milyondan çox sorğu daxil olub və orta hesabla, 5 saniyə ərzində abunəçilərə cavab verilib. Abunəçi sorğularının ilk zəngdən həllini tapması üzrə "Nar" Çağrı Mərkəzi 94%-lik çox yüksək göstəriciyə nail olub. Çağrı Mərkəzinə zəng etmiş abunəçilərin 88%-i göstərilən xidmət səviyyəsini yüksək qiymətləndirib.
Müştəri məmnuniyyətininin artırılması məqsədi ilə mobil operator bütün ölkə boyu eksklüziv diler və xidmət mərkəzlərini yeni konseptdə təqdim etməkdədir. Mobil operator artıq 26 mağazasını tamamilə yeni konseptə uyğunlaşdırmaqla, ziyarətçilərin müasir üslubda məlumat və xidmət almasını təmin edir. Şəxsin birbaşa iştirakının tələb olunduğu əməliyyatlar üçün yenilənmiş xidmət mərkəzlərində ötən il 150 mindən çox abunəçiyə xidmət göstərilib.
Müştəri xidmətlərini daha da əlverişli etmək üçün, Nar, ənənəvi müştəri xidməti vasitələrilə yanaşı, abunəçilərinə rəqəmsal platformalar üzərindən göstərilən müştəri xidmətlərini də təkmilləşdirir. Yeniləmələr sayəsində hesab üzərində əməliyyatları daha da asanlaşdıran "Nar+" tətbiqinə ziyarət sayı ötən illə müqayisədə 75% artıb. Qeyd edək ki, sosial mediada da aktiv olan mobil operator, rəsmi "Facebook", "İnstagram" və "Twitter" səhifələri üzərindən abunəçilərinin sorğularını da cavablandırır. Ötən ilin göstəricilərinə əsasən təxminən 160 min Nar abunəçisinin sorğusu məhz sosial media səhifələri üzərindən həll edilib.
"Azerfon" şirkəti ("Nar" ticarət nişanı) 21 mart 2007-ci ildə fəaliyyətə başlayaraq qısa bir müddətdə Azərbaycanda telekommunikasiya və mobil rabitə sahəsinin aparıcı şirkətlərindən birinə çevrilib. "Nar" ticarət nişanı Azərbaycanın zəngin mədəni və tarixi irsinin çağdaş həyatla bağlılığının rəmzi olaraq seçilib. "Nar" ölkədə ilk dəfə olaraq 3G texnologiyasını təqdim edib və geniş 4G şəbəkəsini abunəçilərinin istifadəsinə verib. Mobil operator şəbəkə keyfiyyətinin davamlı təkmilləşdirilməsi strategiyası çərçivəsində səs keyfiyyətinin nəzərəçarpacaq dərəcədə artımını və səsin təmiz ötürülməsini təmin edən "HD-Voice" (High Definition Voice) xidmətini təqdim edib.

İqtisadiyyat     Baxılıb: 508   Tarix: 23 fevral 2022
f Paylaş

Kurslar.az kurslar [newsid: 0-123300]

Oxşar xəbərlər

Yelo kartdakı vəsaiti illik 7%-dək gəlir ilə artır

Yelo Bank müştərilərinə yeni və sərfəli bankçılıq imkanları təqdimetməyə davam edir. xəbər verir ki, Yelo Kart sahibləri, xərclədikcə cashback qazanmaqla yanaşı,kart qalığında faiz əldə etmək imkanına da shibdirlər!. 30 ma

Azərbaycan və BƏƏ qarşılıqlı investisiyaların artırılmasını nəzərdən keçirib

Azərbaycan və Birləşmiş Ərəb Əmirlikləri (BƏƏ) arasında qarşılıqlı investisiyaların artırılması imkanları nəzərdən keçirilib. xəbər verir ki, bunu iqtisadiyyat naziri Mikayıl Cabbarov "X" sosial şəbəkəsindəki hesabınd

Turizm Agentliyinin "yol şousu" baş tutmadı: Tender ləğv edildi

Azərbaycan Dövlət Turizm Agentliyi (ADTA) Avropa ölkələrində təbliğat xidmətlərinin satınalınması layihəsini həyata keçirə bilməyəcək. -a istinadən xəbər verir ki, buna səbəb tenderin ləğv olunmasıdır. Qeyd edək ki, Agentli

AZAL Pakistan və Hindistana reysləri mərhələli şəkildə bərpa edir

AZAL Pakistan və Hindistana reysləri mərhələli şəkildə bərpa edir. xəbər verir ki, Pakistan və Hindistan hava məkanlarında tətbiq edilən məhdudiyyətlər aradan qaldırıldığı üçün Azərbaycan Hava Yollarının (AZAL) sözügedə

"Bakcell" mobil tətbiqi süni intellekt dəstəkli təkliflər dövrünə keçir

İnnovasiya və sürət lideri "Bakcell" mobil tətbiqində süni intellekt texnologiyasından istifadə edərək, müştərilərə fərdiləşdirilmiş yeni təkliflər təqdim edib. Süni intellekt ilə yaradılan həllər abunəçilərin zən

Yelo Bank builki 'SHE Congress'in də əsas tərəfdaşıdır

Yelo Bank qadınliderliyini və sosial məsuliyyətin önəmini vurğulamağa davam edir. xəbər verir ki, üçüncü dəfədirki, Bank "SHE Congress" tədbirinin əsas tərəfdaşlarından biri qismində çıxış edir. Builki konqresi

AZAL sərnişinlərinə xidmət siniflərini daha sərfəli yüksəltmək imkanı təqdim edir

Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL sərnişinməmnuniyyətini artırmaq məqsədilə yeni "AZAL Upgrade" proqramını tətbiq edib. xəbər verir ki, ekonom sinif bileti alan sərnişinlər bu proqram çərçivəsində biletlərinipremiu

Bu şəxslər erkən yaşda pensiya kapitalını götürə bilər

Pensiya kapitalından istifadə imkanları son dövrlər ən çox müzakirə edilən mövzulardandır. Bununla bağlı fərqli dövlətlərdə müxtəlif modellər tətbiq olunur. . Bəs, hansı hallarda pensiya kapitalından istifadə oluna bilir? 

Azərbaycan Türkiyədən taxıl və paxlalıların idxalına çəkdiyi xərci artırıb

Bu ilin yanvar-aprel aylarında Azərbaycan Türkiyədən 59,73 milyon ABŞ dolları dəyərində taxıl, paxlalılar, yağlı toxumları və onun məhsullarını idxal edib. Türkiyə İxracatçılar Məclisinə istinadən xəbər verir ki, bu, 2024-c


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler cəbhədən son məlumatlar xəbər.az metbuat valyuta mezennesi banklar