Partizan (Guerilla) marketinq nədir?

Partizan (Guerilla) marketinq nədir?"Az söz - daha çox kreativlik" - bu ifadə Guerilla (Partizan) marketinqi tam olaraq izah edir.
Milli.Az fed.az-a istinadən bununla bağlı İnnovasiyalar Agentliyinin tövsiyələrini təqdim edir.
Partizan marketinqin vəzifəsi istehlakçıya maksimum yaxınlaşıb gözləmədiyi anda düz beyninə "atəş açmaqdır". Ən əsası az büdcəli startapların da üz tuta biləcəyi alternativ və qeyri-ənənəvi marketinq üsuludur.
Bu termin Cay Konrad Levinsonun 1984-cü ildə yazdığı "Guerrilla Marketing" kitabı ilə populyarlaşdı. Partizan marketinqi müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmaq üçün bir çox üsuldan istifadə edir və əsas hədəfi məhsulun bazara çıxarılması ilə əlaqədar əvvəlcədən səs-küy yaratmaq, istehlakçı fəallığını artırmaqdır. Gözlənilməzlik onun əsas silahıdır və bununla o, potensial müştərilərdə emosional reaksiya yaradaraq yaddaşlarda qalır.
Guerilla marketinqin üstünlükləri aşağıdakılardır.
Az vəsait tələb edir
Partizan Marketinqin əsas aləti pul deyil, sizin yaradıcılığınız və kreativliyinizdir. O, güclü marketinq strategiyası və plan tələb etmir, sadəcə maraqlı ideya kifayətdir. Sürətli nəticə-startaplar üçün dəyərli şeylərdən biri də zamandır. Çox zaman xərcləmədən, dərhal və ya qısa müddətdə nəticə alına bildiyi üçün partizan marketinq startaplara uyğun bir üsuldur.
Öz effektivliyinə fokuslanmaq
Daha güclü rəqiblərlə birbaşa marketinq rəqabətindən qaçmaq. Güclü rəqiblər daha az effektiv reklama böyük məbləğ xərclədiyi halda siz kiçik məbləğlə lazımı nəticəni əldə edə bilərsiniz. Partizan marketinqin başqa bir üstünlüyü isə sizin yaradıcılığınız və sonsuz ideyalarınızdan yarandığı üçün limitlərinin olmamasıdır.
Partizan marketinqin ən məşhur qəhrəmanları ödənişli "partizan reklamçılar"dır. Onlar hər yerdədirlər - marketlərdə, kosmetika, geyim və digər dükanlarda. Bariz nümunə isə budur ki, əgər bir müştəri dayanmadan mağazanın və ya markanın məhsullarını tərifləyirsə və yaxud daimi müştərisi olduğunu vurğulayırsa onun partizan marketinqin nümayəndəsi olduğundan şübhələnmək olar. Partizan marketinqin hədəfi təkcə alıcılar deyil, marketlər və mağazalar da ola bilər. Məsələn, partizan marketinqin ən məşhur nümunələrindən biri budur ki, "partizan reklamçılar" marketlərə daxil olaraq əslində satmaq istədikləri məhsulun bazarlığını etmək istədiklərini deyirlər. Məhsulun marketdə satılmadığını "aşkarlayanda" isə narazılıq edərək satılmasını tələb edirlər. Beləliklə, marketlər həmin məhsula tələbatın çox olduğunu düşünərək məhsulu rəflərində yerləşdirməyə cəhd göstərirlər.
Milli.Az /news.milli.az


İqtisadiyyat     Baxılıb: 507   Tarix: 08 iyul 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Pensiyaların ödəniləcəyi tarix bilindi

Rayonlar üzrə pensiya ödənişi beş gündür ki, gecikir. xəbər verir ki, Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiə Nazirliyi təqaüdçülərin müraciətinə cavab olaraq bildirib ki, pensiyaların noyabrın 20-23 tarixi aralığında verilməsi nəzərd

Yelo Bank-dan 12 ay güzəşt müddətli biznes krediti

Biznes üçün inkişafmütləqdir. Böyük biznes hədələri də böyük maliyyə vəsaiti deməkdir. Yelo Bankbiznesinizi daha da irəli aparmaq üçün güzəştli şərtlərlə kredit təklif edir.
5 milyon manatadək (USD/EUR ekv.) biznes kredit

Sahibkarlara şad xəbər: 3 işçi tələbi yığışdırılır

Növbəti ildən illik dövriyyəsinin həcmi 45 min manatadək olan bir sıra xidmət sahələri üzrə fəaliyyət göstərən mikro sahibkar olan fiziki şəxslər əldə etdikləri gəlirlərinin 75 faizi hər hansı şərt tətbiq edilmədən (3 işç

Nar mobil rabitə təlimlərini bölgələrdə davam etdirir

Sərfəli təklifləri və davamlı layihələri ilə tanınan "Nar" Azərbaycanda rabitə peşəkarlarını yetişdirmək məqsədilə telekommunikasiya sahəsində təhsil alan tələbələr üçün mütəmadi keçirilən "Mobil Rabitəni

Məcburi köçkünlərə verilən "çörəkpulu" artırılır?

Növbəti ilin əvvəlindən maaş, pensiya və bəzi müavinətlərin artırılacağı artıq dəqiqləşib. Sosial şəbəkələrdə məcburi köçkünlərə dövlət büdcəsindən ödənilən vahid aylıq müavinət məbləğinin yenidən artırılacağı haqqında məlumatla

AZAL-dan "Uçuran Cümə" kampaniyası: aviabiletlərə 30%-dək endirim

Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL sərnişinlərüçün səyahətləri daha əlçatan etmək məqsədilə "Uçuran Cümə" kampaniyasına startverib. 26 noyabr–1 dekabr tarixlərində sərnişinlər AZAL-ın 50-dən çox istiqaməti üzr

"Kontakt"da ilin ən böyük endirimləri başladı

Gözlənən o xəbər "Kontakt"dan gəldi! Şəbəkə Böyük Cüməyə özəl ilin ən böyük endirim kampaniyasına start verib. Bu böyük kampaniya ilə "endirim olsun, alaram" dediyiniz həmin o məhsulları artıq yüksək endiriml

"Bakcell"in təşkilatçılığı ilə "Süni İntellektlə Dayanıqlılıq" mövzusunda panel müzakirəsi keçirilib

İnnovasiya və sürət lideri "Bakcell"in təşkilatçılığı ilə "Süni İntellektlə Dayanıqlılıq" mövzusunda panel müzakirəsi keçirilib. Tədbirə spiker qismində "Bakcell"in Marketinq direktoru Elxa

AccessBank-ın "Bizdən Biznesə" layihəsinə 400-dən çox startap layihəsi ilə müraciət daxil olub

AccessBank Kiçik və Orta Biznesin İnkişafıAgentliyinin (KOBİA) dəstəyi ilə həyata keçirdiyi "Bizdən Biznesə"startap müsabiqəsinə müraciətlərin qəbulunun başa çatdığını elan edir. . xəbər verir ki, 1 ay ərzində(2


tezbazar son xeberler yeni xeberler azerbaycan xeberleri xəbər az son xəbər son xeberler az bu gunun xeberleri