Partizan (Guerilla) marketinq nədir?

Partizan (Guerilla) marketinq nədir?"Az söz - daha çox kreativlik" - bu ifadə Guerilla (Partizan) marketinqi tam olaraq izah edir.
Milli.Az fed.az-a istinadən bununla bağlı İnnovasiyalar Agentliyinin tövsiyələrini təqdim edir.
Partizan marketinqin vəzifəsi istehlakçıya maksimum yaxınlaşıb gözləmədiyi anda düz beyninə "atəş açmaqdır". Ən əsası az büdcəli startapların da üz tuta biləcəyi alternativ və qeyri-ənənəvi marketinq üsuludur.
Bu termin Cay Konrad Levinsonun 1984-cü ildə yazdığı "Guerrilla Marketing" kitabı ilə populyarlaşdı. Partizan marketinqi müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmaq üçün bir çox üsuldan istifadə edir və əsas hədəfi məhsulun bazara çıxarılması ilə əlaqədar əvvəlcədən səs-küy yaratmaq, istehlakçı fəallığını artırmaqdır. Gözlənilməzlik onun əsas silahıdır və bununla o, potensial müştərilərdə emosional reaksiya yaradaraq yaddaşlarda qalır.
Guerilla marketinqin üstünlükləri aşağıdakılardır.
Az vəsait tələb edir
Partizan Marketinqin əsas aləti pul deyil, sizin yaradıcılığınız və kreativliyinizdir. O, güclü marketinq strategiyası və plan tələb etmir, sadəcə maraqlı ideya kifayətdir. Sürətli nəticə-startaplar üçün dəyərli şeylərdən biri də zamandır. Çox zaman xərcləmədən, dərhal və ya qısa müddətdə nəticə alına bildiyi üçün partizan marketinq startaplara uyğun bir üsuldur.
Öz effektivliyinə fokuslanmaq
Daha güclü rəqiblərlə birbaşa marketinq rəqabətindən qaçmaq. Güclü rəqiblər daha az effektiv reklama böyük məbləğ xərclədiyi halda siz kiçik məbləğlə lazımı nəticəni əldə edə bilərsiniz. Partizan marketinqin başqa bir üstünlüyü isə sizin yaradıcılığınız və sonsuz ideyalarınızdan yarandığı üçün limitlərinin olmamasıdır.
Partizan marketinqin ən məşhur qəhrəmanları ödənişli "partizan reklamçılar"dır. Onlar hər yerdədirlər - marketlərdə, kosmetika, geyim və digər dükanlarda. Bariz nümunə isə budur ki, əgər bir müştəri dayanmadan mağazanın və ya markanın məhsullarını tərifləyirsə və yaxud daimi müştərisi olduğunu vurğulayırsa onun partizan marketinqin nümayəndəsi olduğundan şübhələnmək olar. Partizan marketinqin hədəfi təkcə alıcılar deyil, marketlər və mağazalar da ola bilər. Məsələn, partizan marketinqin ən məşhur nümunələrindən biri budur ki, "partizan reklamçılar" marketlərə daxil olaraq əslində satmaq istədikləri məhsulun bazarlığını etmək istədiklərini deyirlər. Məhsulun marketdə satılmadığını "aşkarlayanda" isə narazılıq edərək satılmasını tələb edirlər. Beləliklə, marketlər həmin məhsula tələbatın çox olduğunu düşünərək məhsulu rəflərində yerləşdirməyə cəhd göstərirlər.
Milli.Az /news.milli.az

İqtisadiyyat     Baxılıb: 562   Tarix: 08 iyul 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

İş adamları və əhali "Ziraat Bank Azərbaycan"dan pullarını geri götürür

İlin birinci rübündə "Ziraat Bank Azərbaycan"nın cəmi kapitalı 4398,69 min manat azalaraq 137934,50 min manatdan 133535,81 min manata düşüb. Teleqraf-a istinadən xəbər verir ki, 2025-ci ilin birinci rübünün göstəricilər

Bank Respublika Beyləqanda yeni filialını açdı - FOTOLAR

Ölkənin aparıcı banklarından biri olan Bank Respublika, müştərilərin rahatlığını və xidmətə əlçatanlığını artırmaq məqsədilə Beyləqan şəhərində ən müasir bankçılıq texnologiyaları ilə təchiz olunmuş yeni filialının təntənəl

Azerçay" ölkəmizin çay mədiyyətini dünyaya tanıtmağa davam edir

Doğma çay markamız "Azerçay" Yaponiyanın Osaka şəhərində keçirilən "Osaka, Kansai Ekspo 2025" dünya sərgisində iştirak edir. . Ölkəmizin pavilyonunda yer alan doğma çay markamız Azərbaycan çay mədəniyyətini

Azərbaycanda avronun məzənnəsi 2 manatı ötdü

Azərbaycan Mərkəzi Bankı bu günün valyuta məzənnələrini açıqlayıb. xəbər verir ki, 2025-ci il iyulun 1-də ABŞ dollarının məzənnəsi dəyişməyərək 1,700 manat təşkil edib. Rusiyanın 100 rublu 2,1707 manatadək, Türkiyə lirəs

"Azərlotereya Şans Karvanı" ölkə boyu yola çıxır

Ölkənin qanuni lotereya təşkilatçısı və idman mərc oyunları operatoru "Azərlotereya" bu dəfə fərqli formatda görüşünüzə gəlir. "Şans Karvanı" adlı yay kampaniyası çərçivəsində ölkəmizin 30-dan çox şəhər və rayonunda böyük əyləncə və həyəcan dolu anlar yaşanacaq. 

Birbank 'Bahar' lotereyasının qaliblərinə hədiyyələr təqdim olundu

Müştərilərə bir-birindən maraqlı mükafatlar qazandıran Bahar lotereyasının qaliblərinə hədiyyələr təqdim edilib. 5 iyun 2025-ci il tarixində keçirilən canlı tirajın nəticələrinə əsasən 100 iştirakçı qalib adını qazanıb. Qaliblə

Əhaliyə ŞAD XƏBƏR – Müavinət və təqaüdlər bu tarixdən artırılır

Gələn həftə Azərbaycanda sosial müavinətlər və təqaüdlər artırılacaq. xəbər verir ki, bunu Milli Məclisin deputatı Vüqar Bayramov parlamentin növbədənkənar sessiyasının bugünkü plenar iclasında deyib. Onun sözlərinə görə

Əmanətini Yelo Bank-a etibar et, illik 12%-dək gəlir qazan

Həyatımızın hər anı seçimlərlə doludur: daha çox səyahət etmək, sevdiklərimiz üçün daha yaxşısını təmin etmək, ya da sadəcə maliyyə baxımından rahat yaşamaq. Bu arzuların reallaşması üçün isə pulun sadəcə xərclənməsi deyil

İyulun 1-dən bu şəxslərin müavinət və təqaüdləri artacaq - MƏBLƏĞLƏR

Prezident İlham Əliyevin imzaladığı yeni fərmana əsasən, 2025-ci il iyulun 1-dən etibarən sosial müavinətlərin, Prezident təqaüdlərinin və fəxri adlara görə verilən aylıq ödənişlərin məbləğləri artırılır. Bu dəyişikliklə


son xeberler yeni xeberler azerbaycan xeberleri ensonxeberler en yeni xeberler cəbhədən son məlumatlar xabarlar