Partizan (Guerilla) marketinq nədir?

Partizan (Guerilla) marketinq nədir?"Az söz - daha çox kreativlik" - bu ifadə Guerilla (Partizan) marketinqi tam olaraq izah edir.
Milli.Az fed.az-a istinadən bununla bağlı İnnovasiyalar Agentliyinin tövsiyələrini təqdim edir.
Partizan marketinqin vəzifəsi istehlakçıya maksimum yaxınlaşıb gözləmədiyi anda düz beyninə "atəş açmaqdır". Ən əsası az büdcəli startapların da üz tuta biləcəyi alternativ və qeyri-ənənəvi marketinq üsuludur.
Bu termin Cay Konrad Levinsonun 1984-cü ildə yazdığı "Guerrilla Marketing" kitabı ilə populyarlaşdı. Partizan marketinqi müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmaq üçün bir çox üsuldan istifadə edir və əsas hədəfi məhsulun bazara çıxarılması ilə əlaqədar əvvəlcədən səs-küy yaratmaq, istehlakçı fəallığını artırmaqdır. Gözlənilməzlik onun əsas silahıdır və bununla o, potensial müştərilərdə emosional reaksiya yaradaraq yaddaşlarda qalır.
Guerilla marketinqin üstünlükləri aşağıdakılardır.
Az vəsait tələb edir
Partizan Marketinqin əsas aləti pul deyil, sizin yaradıcılığınız və kreativliyinizdir. O, güclü marketinq strategiyası və plan tələb etmir, sadəcə maraqlı ideya kifayətdir. Sürətli nəticə-startaplar üçün dəyərli şeylərdən biri də zamandır. Çox zaman xərcləmədən, dərhal və ya qısa müddətdə nəticə alına bildiyi üçün partizan marketinq startaplara uyğun bir üsuldur.
Öz effektivliyinə fokuslanmaq
Daha güclü rəqiblərlə birbaşa marketinq rəqabətindən qaçmaq. Güclü rəqiblər daha az effektiv reklama böyük məbləğ xərclədiyi halda siz kiçik məbləğlə lazımı nəticəni əldə edə bilərsiniz. Partizan marketinqin başqa bir üstünlüyü isə sizin yaradıcılığınız və sonsuz ideyalarınızdan yarandığı üçün limitlərinin olmamasıdır.
Partizan marketinqin ən məşhur qəhrəmanları ödənişli "partizan reklamçılar"dır. Onlar hər yerdədirlər - marketlərdə, kosmetika, geyim və digər dükanlarda. Bariz nümunə isə budur ki, əgər bir müştəri dayanmadan mağazanın və ya markanın məhsullarını tərifləyirsə və yaxud daimi müştərisi olduğunu vurğulayırsa onun partizan marketinqin nümayəndəsi olduğundan şübhələnmək olar. Partizan marketinqin hədəfi təkcə alıcılar deyil, marketlər və mağazalar da ola bilər. Məsələn, partizan marketinqin ən məşhur nümunələrindən biri budur ki, "partizan reklamçılar" marketlərə daxil olaraq əslində satmaq istədikləri məhsulun bazarlığını etmək istədiklərini deyirlər. Məhsulun marketdə satılmadığını "aşkarlayanda" isə narazılıq edərək satılmasını tələb edirlər. Beləliklə, marketlər həmin məhsula tələbatın çox olduğunu düşünərək məhsulu rəflərində yerləşdirməyə cəhd göstərirlər.
Milli.Az /news.milli.az

İqtisadiyyat     Baxılıb: 571   Tarix: 08 iyul 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Unibankdan "Payız endirimi" mikro kredit kampaniyası - İstədiyini seç

Unibank ölkədə biznesin inkişafına dəstəyini davam etdirərək,  yeni "Payız endirimi" kampaniyası keçirir. Kampaniya çərçivəsində sahibkarlar sentyabrın sonunadəkmikro kreditlər üzrə 4 fərqli endirim paketindən istədiklərin

AZAL "Uçuş Təhlükəsizliyi Günü" tədbiri keçirib: yeni yanaşmalar və beynəlxalq təcrübə

AZCON Holdingşirkətlərindən olan "Azərbaycan Hava Yolları" QSC (AZAL) uçuş təhlükəsizliyininidarə olunmasının təkmilləşdirilməsi və məsuliyyət mədəniyyətinin gücləndirilməsiməqsədilə Bakıda "AZAL Uçuş Təhlükəsizliy

Azərbaycan və Türkiyə COP29-un nəticələrini enerji keçidinə töhfəyə çevirir

Bu gün Azərbaycan və Türkiyənin iqlim və enerji sahəsində əməkdaşlığı, 2024-cü ildə Bakıda keçirilmiş BMT-nin Qlobal İqlim Forumunun (COP29) nəticələri ilə birlikdə, hər iki ölkəyə və bütün dünyaya enerji keçidinin sürətləndirilməsin

Qırmızı Ürəklər Fondu Beynəlxalq Xeyriyyəçilik Gününü xüsusi aksiya ilə qeyd edir

5 sentyabr dünyada Beynəlxalq Xeyriyyəçilik Günü kimi qeyd olunur. BMT tərəfindən təsis edilən bu günün əsas məqsədi yardımlaşma və həmrəyliyin vacibliyini xatırlatmaqdır. Məhz bu əlamətdar gündə Qırmızı Ürəklər Fondu sosia

Yelo Bank ICPC Dünya Finalının bank tərəfdaşıdır

Bu il paytaxtımız dünyanın ən nüfuzlu proqramlaşdırma yarışlarından biri olan – 49-cu Beynəlxalq Universitetlərarası Proqramlaşdırma Müsabiqəsinin (ICPC) Dünya Finalına ev sahibliyi edəcək. Yarışma 31 avqust – 5 sentyab

Azərbaycanda əhalinin sayı açıqlandı

2025-ci ilin yanvar-iyul aylarında əhalinin sayı 20654 nəfər və ya 0,2 faiz artaraq 2025-ci il avqust ayının 1-i vəziyyətinə 10245543 nəfərə çatıb. xəbər verir ki, bu, Dövlət Statistika Komitəsinin yanvar-iyul ayında ölkəni

Məktəblilərimiz üç bürünc medalla vətənə dönüblər

29 avqust – 4 sentyabr 2025-ci il tarixlərində Bolqarıstan Respublikasının Şumen şəhərində keçirilən 9-cu Yeniyetmələrin Avropa İnformatika Olimpiadasında (EJOI) azərbaycanlı məktəblilər uğurlu nəticələr əldə ediblər. xəbə

Unibank müəllimlər üçün 0 % komissiyalı kredit kampaniyası keçirir

Yeni dərs ilinin başlanmasınağd kreditlər  60 ayadək müddətə verilir. Üstəlik, kampaniya digər banklardakı kreditlərinizi "Unibank"a gətirmək imkanı da yaradır. Bununla ödənişlərinizi hər ay yalnız bir dəfə, dah

Azercell qadınlara növbəti dəstək proqramına start verir

Azercell "Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik" strateji məqsədini rəhbər tutaraq, qadınların ictimai fəallığını artırmaq və sosial rifahını gücləndirmək məqsədilə növbəti sosial layihə müsabiqəsin


azerbaycan xeberleri son xeberler yeni xeberler xeberler az azerbaycan son xeber bugun en yeni xeberler son xeberler azerbaycan