Partizan (Guerilla) marketinq nədir?

Partizan (Guerilla) marketinq nədir?"Az söz - daha çox kreativlik" - bu ifadə Guerilla (Partizan) marketinqi tam olaraq izah edir.
Milli.Az fed.az-a istinadən bununla bağlı İnnovasiyalar Agentliyinin tövsiyələrini təqdim edir.
Partizan marketinqin vəzifəsi istehlakçıya maksimum yaxınlaşıb gözləmədiyi anda düz beyninə "atəş açmaqdır". Ən əsası az büdcəli startapların da üz tuta biləcəyi alternativ və qeyri-ənənəvi marketinq üsuludur.
Bu termin Cay Konrad Levinsonun 1984-cü ildə yazdığı "Guerrilla Marketing" kitabı ilə populyarlaşdı. Partizan marketinqi müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmaq üçün bir çox üsuldan istifadə edir və əsas hədəfi məhsulun bazara çıxarılması ilə əlaqədar əvvəlcədən səs-küy yaratmaq, istehlakçı fəallığını artırmaqdır. Gözlənilməzlik onun əsas silahıdır və bununla o, potensial müştərilərdə emosional reaksiya yaradaraq yaddaşlarda qalır.
Guerilla marketinqin üstünlükləri aşağıdakılardır.
Az vəsait tələb edir
Partizan Marketinqin əsas aləti pul deyil, sizin yaradıcılığınız və kreativliyinizdir. O, güclü marketinq strategiyası və plan tələb etmir, sadəcə maraqlı ideya kifayətdir. Sürətli nəticə-startaplar üçün dəyərli şeylərdən biri də zamandır. Çox zaman xərcləmədən, dərhal və ya qısa müddətdə nəticə alına bildiyi üçün partizan marketinq startaplara uyğun bir üsuldur.
Öz effektivliyinə fokuslanmaq
Daha güclü rəqiblərlə birbaşa marketinq rəqabətindən qaçmaq. Güclü rəqiblər daha az effektiv reklama böyük məbləğ xərclədiyi halda siz kiçik məbləğlə lazımı nəticəni əldə edə bilərsiniz. Partizan marketinqin başqa bir üstünlüyü isə sizin yaradıcılığınız və sonsuz ideyalarınızdan yarandığı üçün limitlərinin olmamasıdır.
Partizan marketinqin ən məşhur qəhrəmanları ödənişli "partizan reklamçılar"dır. Onlar hər yerdədirlər - marketlərdə, kosmetika, geyim və digər dükanlarda. Bariz nümunə isə budur ki, əgər bir müştəri dayanmadan mağazanın və ya markanın məhsullarını tərifləyirsə və yaxud daimi müştərisi olduğunu vurğulayırsa onun partizan marketinqin nümayəndəsi olduğundan şübhələnmək olar. Partizan marketinqin hədəfi təkcə alıcılar deyil, marketlər və mağazalar da ola bilər. Məsələn, partizan marketinqin ən məşhur nümunələrindən biri budur ki, "partizan reklamçılar" marketlərə daxil olaraq əslində satmaq istədikləri məhsulun bazarlığını etmək istədiklərini deyirlər. Məhsulun marketdə satılmadığını "aşkarlayanda" isə narazılıq edərək satılmasını tələb edirlər. Beləliklə, marketlər həmin məhsula tələbatın çox olduğunu düşünərək məhsulu rəflərində yerləşdirməyə cəhd göstərirlər.
Milli.Az /news.milli.az

İqtisadiyyat     Baxılıb: 581   Tarix: 08 iyul 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

"4-cü Marsol Zəfər Kuboku" intellektual yarışı keçirildi - FOTOLAR

1 noyabr tarixində Kiçik və Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi (KOBİA), Marsol Academy və İş Adamları Cəmiyyətinin Milli Assosiasiyasının (İCMA) təşkilatçılığı, "Unilegal Consulting" şirkətinin baş sponsorluğu v

Bu şəxslərə maaşdan əlavə PUL VERİLƏCƏK

Oktyabrın 30-da Azərbaycan Memarlıq və İnşaat Universitetində (AzMİU) daxili qiymətləndirmənin yeni meyarlarına dair məlumatlandırıcı görüş keçirilib. -a istinadən xəbər verir ki, tədbirdə universitetin müxtəlif kafedralarında

"Nar" Zəfərin 5 illiyini könüllü gənclərə özəl silsilə tədbirlərlə qeyd etdi - FOTOLAR

"Nar" ictimai fəallığı ilə seçilən 150 könüllü gənci Vətən müharibəsində qazanılan tarixi zəfərimizin 5-ci ildönümünə həsr olunan düşərgədə bir araya gətirib. Düşərgənin məqsədi gənclərə milli dəyərləri təbliğ etmək v

Biznesini böyütmək artıq daha əlçatandır

Hər sahibkarın arzusu var – biznesini böyütmək, yeni imkanlar yaratmaq və daha çox gəlir qazanmaq. Amma çox vaxt bu arzuların qarşısında maliyyə çətinlikləri dayanır. Yelo Bank sahibkarların gündəlik ehtiyaclarını anlayara

Trendyol ilin ən böyük endirim kampaniyasına başlayır: NOYABR20 koduna 20% endirim

Dünyanın aparıcı elektron ticarət platformalarından biri və Türkiyənin əsas e-ticarət platforması Trendyol ilin ən böyük endirim kampaniyasına başlayır. Hər il noyabr ayında keçirilən "Super alış-veriş günləri"

Doğuş və dəfn üçün ayrılan vəsait ARTIRILIR

Əvvəlki illərdə olduğu kimi, cari və növbəti illərdə də əvəzetmə əmsalı, yəni orta aylıq pensiya məbləğinin orta aylıq əməkhaqqı məbləğinə nisbəti müvafiq olaraq 49 % və 50,4% olmaqla Beynəlxalq Əmək təşkilatının sosial təminatını

Bakcell-in meqa lotereyasında 4-cü qalib avtomobil qazandı

Bakcell-in meqa lotereyasında 4-cü qalib avtomobil qazanıb. xəbər verir ki, Bakcell-in süni intellekt əsaslı lotereyasında 4-cüavtomobil qalibi bəlli olub. Həftəlik tirajın uduşu olan "Zeekr 001" avtomobiliArz

Türk iş adamları Tolqa Şahinin iddialarına cavab verdilər: 'Belə bir adam İdarə Heyətimizdə heç vaxt olmayıb

Son günlər Azərbaycanda bir türk iş adamının adı çox hallanmaqdadır. Sosial mediada radikal çıxışları ilə gündəmə gələn Tolqa Şahinin Azərbaycan-Türkiyə İş Adamları Birliyinin (ATİB) sədr müavini olması iddiası bu şəxsi

"Olivia" Zeytun Festivalında - FOTOLAR

Buil keçirilən Zeytun Festivalı bir çox yerli brend və istehsalçılarıniştirakı ilə möhtəşəm şəkildə baş tutdu. Tədbirdə öz stendi ilə yer alan "OliviaBeauty&Care" ziyarətçilərin ən çox maraq göstərdiyiiştirakçılarda


son xeberler yeni xeberler azerbaycan xeberleri xeber az hava qurban bayrami 2025 son xeberler az