Partizan (Guerilla) marketinq nədir?

Partizan (Guerilla) marketinq nədir?"Az söz - daha çox kreativlik" - bu ifadə Guerilla (Partizan) marketinqi tam olaraq izah edir.
Milli.Az fed.az-a istinadən bununla bağlı İnnovasiyalar Agentliyinin tövsiyələrini təqdim edir.
Partizan marketinqin vəzifəsi istehlakçıya maksimum yaxınlaşıb gözləmədiyi anda düz beyninə "atəş açmaqdır". Ən əsası az büdcəli startapların da üz tuta biləcəyi alternativ və qeyri-ənənəvi marketinq üsuludur.
Bu termin Cay Konrad Levinsonun 1984-cü ildə yazdığı "Guerrilla Marketing" kitabı ilə populyarlaşdı. Partizan marketinqi müştərilərlə birbaşa əlaqə yaratmaq üçün bir çox üsuldan istifadə edir və əsas hədəfi məhsulun bazara çıxarılması ilə əlaqədar əvvəlcədən səs-küy yaratmaq, istehlakçı fəallığını artırmaqdır. Gözlənilməzlik onun əsas silahıdır və bununla o, potensial müştərilərdə emosional reaksiya yaradaraq yaddaşlarda qalır.
Guerilla marketinqin üstünlükləri aşağıdakılardır.
Az vəsait tələb edir
Partizan Marketinqin əsas aləti pul deyil, sizin yaradıcılığınız və kreativliyinizdir. O, güclü marketinq strategiyası və plan tələb etmir, sadəcə maraqlı ideya kifayətdir. Sürətli nəticə-startaplar üçün dəyərli şeylərdən biri də zamandır. Çox zaman xərcləmədən, dərhal və ya qısa müddətdə nəticə alına bildiyi üçün partizan marketinq startaplara uyğun bir üsuldur.
Öz effektivliyinə fokuslanmaq
Daha güclü rəqiblərlə birbaşa marketinq rəqabətindən qaçmaq. Güclü rəqiblər daha az effektiv reklama böyük məbləğ xərclədiyi halda siz kiçik məbləğlə lazımı nəticəni əldə edə bilərsiniz. Partizan marketinqin başqa bir üstünlüyü isə sizin yaradıcılığınız və sonsuz ideyalarınızdan yarandığı üçün limitlərinin olmamasıdır.
Partizan marketinqin ən məşhur qəhrəmanları ödənişli "partizan reklamçılar"dır. Onlar hər yerdədirlər - marketlərdə, kosmetika, geyim və digər dükanlarda. Bariz nümunə isə budur ki, əgər bir müştəri dayanmadan mağazanın və ya markanın məhsullarını tərifləyirsə və yaxud daimi müştərisi olduğunu vurğulayırsa onun partizan marketinqin nümayəndəsi olduğundan şübhələnmək olar. Partizan marketinqin hədəfi təkcə alıcılar deyil, marketlər və mağazalar da ola bilər. Məsələn, partizan marketinqin ən məşhur nümunələrindən biri budur ki, "partizan reklamçılar" marketlərə daxil olaraq əslində satmaq istədikləri məhsulun bazarlığını etmək istədiklərini deyirlər. Məhsulun marketdə satılmadığını "aşkarlayanda" isə narazılıq edərək satılmasını tələb edirlər. Beləliklə, marketlər həmin məhsula tələbatın çox olduğunu düşünərək məhsulu rəflərində yerləşdirməyə cəhd göstərirlər.
Milli.Az /news.milli.az

İqtisadiyyat     Baxılıb: 546   Tarix: 08 iyul 2020
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

Azərbaycan və Səudiyyə Ərəbistanı arasında hava əlaqələrinin perspektivləri müzakirə edilib

"Azərbaycan Hava Yolları" (AZAL) QSC-ninprezidenti Samir Rzayev ilə Səudiyyə Ərəbistanı Krallığının Azərbaycandakı fövqəladəvə səlahiyyətli səfiri İssam bin Saleh əl-Cuteyli arasında hava nəqliyyatı sahəsindəqarşılıql

AZAL sərnişinlərinə xidmət siniflərini daha sərfəli yüksəltmək imkanı təqdim edir

Azərbaycanın milli aviadaşıyıcısı AZAL sərnişinməmnuniyyətini artırmaq məqsədilə yeni "AZAL Upgrade" proqramını tətbiq edib. xəbər verir ki, ekonom sinif bileti alan sərnişinlər bu proqram çərçivəsində biletlərinipremiu

Trendyol 50 manatdan yuxarı sifarişlərdə çatdırılmanı pulsuz etdi

Dünyanın əsase-ticarət platformalarından biri və Türkiyənin aparıcı e-ticarət platformasıTrendyol 50 AZN və ondan yuxarı məbləğdə olan sifarişlər üçün Azərbaycanaçatdırılma xərclərini ləğv edib. xəbər verir ki, onlayn alış-veri

"McDonald's Azərbaycan" şirkəti Sumqayıtda ağacəkmə aksiyası təşkil edib - FOTO

"McDonalds Azərbaycan" şirkətinin təşkilatçılığı və Sumqayıt şəhər İcra Hakimiyyətinin dəstəyi ilə Sumqayıt şəhərində növbəti ekoloji aksiya təşkil edilib. Şəhərin yaşıllaşdırılmasına və ekoloji mühitinin yaxşılaşdırılmasın

Yelo Bank, SİMA İmza ilə müştərilərə xidmət prosesini sürətləndirir

Yelo Bank, fərdisahibkar müştərilərinə daha sürətli və rahat həllər təqdim etmək üçün kreditrəsmiləşdirilməsi zamanı sənədlərin tam rəqəmsal şəkildə imzalanmasını təqdimedir. xəbər verir ki, artıq Bankın müştəriləri kağı

"Bu endirimlər bir daha olmayacaq" - Tam 7 gün hər kəs "Tamstore"dan danışacaq

TamstoreMarketlər Şəbəkəsi üç yox, beş yox tam yeddi gün pərakəndə bazarına səs salacaqendirimlərə start verəcək. xəbər verir ki, 7-13 may tarixlərini əhatə edəcək "Bu endirimlər birdaha olmayacaq" kampaniyası zaman

Füzuli istiqamətində aviabiletlərin alışı qaydalarında yenilik

2025-ci il 1 may tarixindən etibarən Azərbaycan Hava Yolları (AZAL) tərəfindən Bakı–Füzuli–Bakı marşrutu üzrə həyata keçirilən uçuşlara aviabilet alışı qaydalarında dəyişikliklər qüvvəyə minir. . Yeni qaydalara əsasən, Azərbayca

Bank Respublika Sahibkarlar Gününə özəl kampaniyaya start verir

Ölkəmizdə sahibkarlığın inkişafına davamlı dəstək göstərən aparıcımaliyyə institutlarından biri olan Bank Respublika, 25 Aprel –Sahibkarlar Günü münasibətilə hüquqi şəxslər və fərdi sahibkarlar üçün "Uğura sıfırlabaşla"

Neftin qiyməti 62 dollardan aşağı enib

Nyu-Yorkun NYMEX əmtəə birjasında 2025-ci ilin iyun ayı üçün WTI neftinin barel qiyməti 1,60% və ya 0,95dollar azalaraq 58.29 dollara enib. "APA-Economics"ə istinadən xəbər verir ki, ICE London qitələrarası birjasınd


yeni xeberler azerbaycan xeberleri son xeberler cəbhədən son xeber son xabar son xeber.az en sonxeber