Qışda tez-tez içirik amma hər qurtumu zəhər saçır

Qışda tez-tez içirik amma hər qurtumu zəhər saçırTemperaturun enməsi ilə tənəffüs yolu infeksiyaları mövsümü başlayıb.
KONKRET.az milliaz-a istinadən xəbər verir ki, İzmir Katip Çələbi Universiteti Atatürk Təhsil və Araşdırma Xəstəxanasının Yoluxucu Xəstəliklər şöbəsinin həkimi Prof. Dr. Alper Şener bu dövrdə çoxlarının istehlak etdiyi qış çayları barədə ciddi xəbərdarlıq edib.
Mütəxəssis bildirib ki, yanlış saxlanılan və keyfiyyətsiz qış çaylarında göbələk əmələ gələrək aflatoksin adlı zəhərli maddə yaradır. Bu toksin qaraciyər xərçənginə və uzun müddət istifadə olunduqda böyrək çatışmazlığına səbəb ola bilər.
"Qış çaylarını alarkən mütləq "aflatoksin üçün test edilmiş" etiketi olan məhsullara üstünlük verin. Açıq şəkildə satılan və uzun müddət saxlanılan çaylar sağlamlığa ciddi zərər verə bilər," – deyə Prof. Şener bildirib.
Soyuq havalarda artan qrip, RSV və koronavirus hallarına toxunan mütəxəssis, insanların bəzən səhvən antibiotik qəbul etdiyini, lakin bu dərmanların viruslara qarşı heç bir təsiri olmadığını vurğulayıb.
"Antibiotiklər viruslara təsir etmir. 65 yaşdan yuxarı şəxslər peyvəndlərini vaxtında vurdurmalı, xüsusən də 75 yaşdan yuxarı olanlar hər iki ildən bir RSV peyvəndi qəbul etməlidirlər."
"Qış çaylarını bir aydan çox saxlamaq olmaz"
Prof. Şener bildirib ki, qış çaylarının tərkibindəki bitkilər uzun müddət saxlandıqda mikroskopik göbələklərin çoxalması üçün əlverişli şərait yaradır:
"Bir aydan artıq istifadə edilən və ya uzun müddət açıqda qalan qış çayları zəhərli təsir göstərə bilər. Onları sınaqdan keçmiş, etibarlı mənbələrdən almaq vacibdir."
Qış çaylarının "əvəzolunmaz faydası" olmadığına diqqət çəkən həkim deyib:
"Ən təbii və təhlükəsiz seçim limonlu və isti sudur. Həm orqanizmi isidir, həm də toksinlərin bədəndən atılmasına kömək edir."
Mütəxəssis C vitamininin qrip infeksiyalarına qarşı təsiri elmi olaraq sübut edilmiş yeganə vitamin olduğunu qeyd edib:
"C və D vitaminləri həkim nəzarəti altında qəbul edilməlidir. Xüsusilə C vitamini orqanizmin müdafiə sistemini gücləndirir və infeksiyalara qarşı müqaviməti artırır."

Sağlamlıq       Tarix: 11 oktyabr 2025
f Paylaş

Oxşar xəbərlər

İnfarktın qarşısını almaq üçün vacib QAYDALAR

"Mütəmadi testlər infarktın qarşısını almağa kömək edə bilər. Bunlara lipidoqrammanı (xolesterin və onun fraksiyalarının göstəricisi), eləcə də qanda qlükoza səviyyəsini nəzarətdə saxlamaq daxildir". -a istinadə

Qulaqlarınızı kar edə bilər - Hər kəs istifadə edir

Son illərdə qulaqcıqlardan gündəlik istifadə xeyli artıb. Musiqi dinləmək, film izləmək və telefon danışıqları üçün geniş istifadə olunan bu cihazların sağlamlığa təsiri isə tez-tez müzakirə olunur. Mütəxəssislər bildirirlə

Şorba sevənlərə mühüm xəbərdarlıq

Mütəxəssislər hazır və paketlənmiş şorbalarla bağlı xəbərdarlıq ediblər. milliaz-a istinadən xəbər verir ki, araşdırmalara görə, xüsusilə tez hazırlanan toz şorbaların tərkibində yüksək miqdarda duz, konservant və dad gücləndiricilə

Ürəyiniz sağlam, ömrünüz uzun olsun - Alimlər çarəni tapdı

Yaponiyalı alimlər ürək funksiyalarının yaşla bağlı zəifləməsini ləngidə və hətta qismən bərpa edə bilən yeni maddə aşkarlayıblar. KONKRET.azxəbər verir ki, tədqiqat Gakushuin Universiteti professoru Şigeru Yanaqi rəhbərliy

Arteriyaları təmizləyən toxum: Necə içək?

Kətan toxumu arteriyalardan xolesterol lövhəsinin təmizlənməsinə kömək edir. -a istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər bu məhsulu arteriyalardakı yağ komponentlərindən, xolesteroldan və kalsiumdan ibarət çöküntüləri təmizləmə

"Estetik əməliyyatlara icazəsi olan 45 həkim var"

"Hazırda Azərbaycanda plastik və estetik əməliyyatlar aparmağa icazəsi olan 45 həkim var və onların siyahısı açıq şəkildə dəyişdirilib". KONKRET.azxəbər verir ki, bunu səhiyyə naziri Teymur Musayev deyib. Nazi

Qreypfrutun qabığının faydaları

Qreypfrut təkcə şirəli və vitaminlə zəngin meyvə kimi deyil, həm də qabığı ilə faydalı hesab olunur. KONKRET.azmilliaz-a istinadən xəbər verir ki, mütəxəssislər bildirirlər ki, bir çox insanın tulladığı qreypfrut qabığı əslind

Alimlər beyin inkişafı və dağınıq sklerozla bağlı yeni kəşfə imza atıblar

Beyindəki qlükoza səviyyəsi sinir siqnallarının sürətli ötürülməsini təmin edən mielin qatının (sinir liflərinin qoruyucu örtüyü) formalaşmasına birbaşa təsir göstərir. KONKRET.azxəbər verir ki, bu barədə "Nature Neuroscience"

Dünyada Hantavirus təhlükəsi böyüyür: Virusla bağlı elə dəhşətli iddialar yayıldı ki

Dörd il əvvəl edilən və 2026-cı ildə hantavirusla bağlı mümkün yayılmanı "proqnozlaşdıran" paylaşım sosial şəbəkələrdə yenidən geniş müzakirə olunur. Narahatedici xəbərlərin fonunda internetdə siçanlar və digə


son xeberler azerbaycan xeberleri yeni xeberler cəbhədən son məlumat hava durumu ensonxeberler metbuat xeberleri