Ürəyinizi qorumaq üçün bu qidaları YEYİN
Almaniyanın Düsseldorfd şəhərindəki Diabet Araşdırmaları Mərkəzinin alimləri müəyyən ediblər ki, səhər yeməyində 25-28 qram qoz-fındıq yemək ürək-damar xəstəlikləri və şəkərli diabet riskini azalda bilər.
KONKRET.az xəbər verir ki, nəticələr Diabetin Öyrənilməsi üzrə Avropa Assosiasiyasında (EASD) dərc edilib.
Bildirilib ki, bir çox insan səhər yeməyində yumurta yeyir. Onun sağlamlıq üçün faydaları mübahisəlidir – bəzi ekspertlər yumurtada olan xolesterolun ürək üçün zərərli olduğuna inanırlar. Digərləri bu faktın daha çox araşdırma ilə təsdiqlənməsinin lazım olduğunu iddia edirlər. Fındıq isə, əksinə, qanda xolesterin səviyyəsini aşağı saldığı sübut edilmişdir.
Alman alimləri səhər yeməyində müntəzəm olaraq qoz-fındıq yeməyin orqanizmə fayda verib-vermədiyini öyrənməyə çalışıblar. Bunun üçün onlar könüllülərin iştirakı ilə təcrübə aparıblar. Birinci qrupdan olan subyektlər əti tam taxıl və ya dənli bitkilərlə, yumurtanı qoz-fındıq ilə əvəz etməli, kərə yağı əvəzinə zeytun yağı istifadə etməli idilər. Birinci qrupdan olan könüllülər adi pəhrizə riayət etdilər.
Təcrübənin sonunda məlum olub ki, 50 qram ətin 30 qram tam taxıl ilə əvəz edilməsi ürək-damar xəstəliklərinə tutulma riskinin 36% azalması ilə əlaqələndirilir. Kərə yağı əvəzinə zeytun yağı yemək onların baş vermə ehtimalını 4% azaldıb. Eyni zamanda, qoz-fındıq lehinə yumurtadan imtina etmək potensial olaraq ürək və damar xəstəliklərinin inkişaf riskini 17%, 2-ci tip diabetin inkişaf riskini 18% azaldır.
Alimlər qeyd ediblər ki, onlar insanları yumurtanı rasionlarından tamamilə çıxarmağa çağırmırlar. Tədqiqatçılar balanslı qidalanmanın sağlamlıq üçün əhəmiyyətini vurğulayıb.//Qafqazinfo

TƏCİLİ: Qazaxın 4 kəndi Azərbaycana bu tarixdə qaytarıla bilər
Dünya birjalarında qızıl və gümüş ucuzlaşıb
Azərbaycan futbolunun əfsanəsi baş məşqçi postuna gətirildi
"Kontakt" Qarabağa addım atır: Xankəndidə ilk mağaza açılır
Köçəryan nəticələri tanımır: "Səngəri tərk etməyəcəyik"
CHP-dən növbəti zərbə: İmamoğlu və Özəl silindi
Ankaradan İrəvana seçki mesajı: Türkiyə sülh müqaviləsi üçün
Minimum pensiya və maaşlarla bağlı MÜHÜM PROQNOZ: Nə vaxt artırılacaq?
Dünya çempionatının ilk matç tarixi qeyri-iş günü elan edildi
Bakıda yük maşını piyadanı vurdu
7-ci sinif şagirdi dünyasını dəyişdi
İmişli sakini Araz çayında batdı
Avropa İttifaqının vahid ordu ideyasına nöqtə qoyuldu
Mütəxəssislərdən çağırış: Uşaqları gec yatmağa qoymayın
"Bunu üstünlük hesab edirlər, amma acizlikdir…" - İradədən tənqid